مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 20 پروژه عمرانی شهرک‌های صنعتی استان در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال خبر داد.

تایماز نیوز/ به گزارش روابط عمومی شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل، هاشم علایی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: امروز شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف هستیم که حوزه صنعت استان نیز نسبت به سالیان گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است که همه این پیشرفت‌ها در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
وی در جریان تشریح برنامه‌های دهه ‌فجر این شرکت اظهار داشت: در این دهه، بیش از ۲۰ پروژه عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد افتتاح و یا کلنگ‌زنی قرار می‌گیرد که با بهره‌برداری از این طرح‌های عمرانی، ضمن ارتقاء زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری، زمینه‌های تولید و اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان نیز افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از جمله مهمترین این پروژه‌ها را اجرای مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل۲، آماده سازی فاز سوم شهرک صنعتی اردبیل۲، ساختمان‌ فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی اردبیل۲، شروع عملیات آماده سازی ناحیه صنعتی اصلاندوز، آبرسانی به ناحیه صنعتی پارس آباد، برق‌رسانی و روشنایی معابر شهرک صنعتی اردبیل۲ و نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر، خرید خودروی دوم ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی اردبیل۲ و آسفالت معابر شهرکهای صنعتی اردبیل۱، اردبیل۲ و نواحی صنعتی نیر و پارس آباد، توسعه فضای سبز، آبیاری قطره‎ای و نصب تجهیزات ایمنی در شهرک‌های صنعتی استان برشمرد و افزود: برای اجرا و تکمیل این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
علایی یادآور شد: ۲۰ شهرک‌ و ناحیه صنعتی با مجموع مساحت ۱۴۰۰ هکتار به عنوان مراکز تولید و اشتغال استان اردبیل محسوب می‌شوند که بیش از ۱۵۵۰ قرارداد حق بهره‌برداری زمین در این شهرک‌ها با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.
وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه‌گذاران دارد که از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز آنان استفاده خواهد شد.