مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل گفت: کارگران و تولید کنندگان در خط مقدم تولید قرار دارند و به عنوان سربازان جنگ اقتصادی، با همه توان تلاش می‌کنند تا نيازهاي كشور را در زمینه‌های مختلف تولیدی برآورده سازند.

تایماز نیوز/ به گزارش روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل، هاشم علايي در جريان بازديد از چند واحد توليدي شهرستان پارس آباد ضمن خداقوت و خسته نباشيد به پرسنل و كارگران سخت‌کوش این واحدهاي تولیدی، اظهار داشت: گراميداشت روز جهاني كار و كارگر، فرصت مغتنمي است تا قدردان زحمات کارگران پرتوان و تلاشگر باشيم.

علايي ادامه داد: كارگران و تولید کنندگان به عنوان ستون اصلی تولید و توسعه اقتصادی استان، نيازمند توجه جدي هستند كه بايد از تمامي ظرفيت‌هاي ممكن براي حمايت از اين قشر كوشا و بي‌ادعا استفاده كنيم.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل، رشد و توسعه صنعتي استان را در گروي توانمندي و استعداد كارگران تلاشگر و نوآور برشمرد و افزود: وظيفه ما مسئولان هموار كردن مسير توليد است تا با ايجاد زمينه‌هاي توليد و اشتغال، زمینه‌های آسایش خاطر و امنیت شغلی این قشر زحمت کش را فراهم کنیم.

وی تصريح كرد: شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل به عنوان يك سازمان توسعه‌اي، تلاش مي‌كند با ايجاد زيرساخت‎ها و فراهم كردن بسترهاي سرمايه گذاري، نسبت به گردش چرخ‌هاي اقتصاد استان كمك كند.

علایی ابراز امیدواری کرد در سالی که مزین به جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، با همکاری هرچه بیشتر شاهد شکوفایی بیش از پیش تولید و صنعت استان باشیم.