رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: 821 میلیارد تومان منابع از محل فروش اوراق اسلامی و به صورت نقدی برای پروژه های عمرانی و زیربنایی استان اردبیل به خزانه کل کشور ابلاغ شده است.

تایماز نیوز به گزارش حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل، داود شایقی اظهار کرد: برای تکمیل راه آهن اردبیل – میانه ۶۰۰ میلیارد تومان، تکمیل تونل حیران ۴۰ میلیارد تومان، راه اردبیل – سرچم ۵۰ میلیارد تومان، راه کلور – درام ۹ میلیارد تومان، سه راهی سربند به سه راهی مشگین شهر ۲۵ میلیارد تومان و اردبیل – مشکین شهر ۲۵ میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده است.
وی خاطرنشان کرد: از محل فروش اوراق اسلامی برای تکمیل سد هشجین ۱۰ میلیارد تومان اختصاص یافت تا این پروژه سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: برای پروژه های آّبرسانی و فاضلاب شهری نیز منابع خوبی پیش بینی شده که طرح آبرسانی به مشگین شهر ۲۰ میلیارد تومان، آبرسانی به اردبیل یک میلیارد تومان و تاسیسات فاضلاب شهری اردبیل ۲۰ میلیارد تومان از این محل تخصیص می یابد.
شایقی در مورد توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر و نجف زاده اردبیل نیز گفت: برای تکمیل بیمارستان نجف زاده اردبیل ۵ میلیارد تومان و توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر یک میلیارد تومان از این محل ابلاغ شده که با تزریق این منابع این پروژه ها سرعت اجرایی بیشتری می گیرد.
وی بیان کرد: بهسازی راه اصلی امیرکندی – گرمی – بیله سوار از محورهای مهم مواصلاتی استان اردبیل است که برای تکمیل این مسیر ۱۵ میلیارد تومان از محل فروش اوراق به صورت نقد ابلاغ می شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اضافه کرد: همه این تخصیص ها به استناد ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه و از محل فروش اوراق اسلامی به صورت نقد به خزانه کل کشور ابلاغ شده است.
شایقی با تقدیر از پیگیری های استاندار اردبیل برای پیشرفت پروژه های اردبیل گفت: در جریان پیگیری‌های هفتگی استاندار اردبیل در تهران برای رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل – میانه ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با بیان اینکه رییس سازمان برنامه و بودجه عنایت ویژه ای به پروژه های اردبیل دارد، ادامه داد: در نشست های مکرر با دکتر منظور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبارات مناسبی جذب پروژه های عمرانی اردبیل شده است که جای قدردانی دارد.
حوزه ریاست و روابط عمومی مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل