مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از اجرای شبکه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال خبر داد.

تایماز نیوز/ به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در جریان گفتگو با خبرنگاران، ضمن بیان این خبر اظهار داشت: برای حمایت از حضور سرمایه‌گذاران در عرصه تولید، نیازمند نگاه حمایتی و بسترسازی مناسب هستیم که تامین زیرساخت‌ها و ایجاد تاسیسات و امکانات مورد نیاز، از جمله ضروریات جذب و حمایت از سرمایه گذاران است.
وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش اساسی در هدایت و جذب سرمایه‌گذاری‌ها در استان ایفا می‌کند که باید تلاش شود با کمک مسئولان و دستگاه‌های خدمت رسان، کمبودها و کاستی‌های موجود در مسیر توسعه شهرک‌های صنعتی مرتفع شود.
علایی ادامه داد: با اقدامات انجام شده، تاکنون ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی استان دارای شبکه توزیع نیروی برق هستند که با توجه به گسترش روز افزون واحدهای تولیدی، تلاش می‌شود با همکاری شرکت برق استان، ظرفیت برق در شهرک‌های صنعتی نیز توسعه و افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، خاطرنشان کرد: در کنار تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی، شبکه‎های روشنایی نیز در شهرک‌های صنعتی اجرا می‌شود تا ضمن ایجاد جلوه بصری مناسب، نسبت به افزایش امنیت در شهرک‌های صنعتی نیز کمک شود.
وی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و همبستگی که در میان مسئولان استانی وجود دارد، بتوانیم مشکلات، تنگناها و کمبودهای بخش صنعت به ویژه شهرک‌های صنعتی را مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک کنیم.