مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از حمایت مالی این شرکت برای حضور 140 واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در 9 ماه نخست سال جاري خبر داد.

تایماز نیوز/  هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت از واحدهای تولیدی و صاحبان صنایع است تا ضمن كمك به ارتقاء دانش و فناوری، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.
علایی ادامه داد: این حمایت‌ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطاي کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور انجام می‌شود.
وی با بيان اينكه در ۹ ماه نخست سال جاری از حضور ۱۴۰ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است، خاطرنشان کرد: از مجموع این حمایت‌ها، ۱۶ مورد مربوط به حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های خارجی و ۳۴ مورد مربوط به کمک اجاره غرفه برای ارائه محصولات تولیدی آنان بوده است که این آمار نشان از تحقق ۳۵۰ درصدی برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۲ دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز اميدواري كرد با برنامه‌هاي حمايتي كه در قالب كمك‌هاي بلاعوض از واحدهاي توليدي و سرمايه‌گذاران انجام مي‌شود شاهد توسعه صنعت و افزايش و توليد اشتغال در استان باشيم.