شهردار اردبیل گفت: بانوان باید با الگوی اخلاقی، شخصیتی، رفتاری و زندگی بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) تاثیر بگیرند.

تایماز نیوز / به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری در آئین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری اردبیل در پارک بانوان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن، که با حضور رئیس و عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد، گفت: بانوان شاغل در شهرداری باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) گام بلند در استحکام بنیاد خانواده و ترویج حجاب بردارد و نقش مادری و همسری خود را در خانواده به بهترین شکل ایفا کنند و مسایل کاری را با
خود به خانه نبرند.

وی افزود: مقام زن در اسلام و قرآن از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، مقام و شخصیت بانوان و جایگاه بی بدیل آن‌ها در حفظ بنیان خانواده و پرورش فرزندانی شایسته بایستی همواره مورد توجه باشد تا جامعه از آرامش و بالندگی برخوردار شود.

زهرا قدیمی، عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده پارلمان محلی در این مراسم، گفت: زنان با توانمندی و توانایی خود در مدیریت می‌توانند نقشی ویژه در توسعه و پیشرفت داشته باشند و از شهردار اردبیل می‌خواهیم بانوان توانمند شاغل در شهرداری را در پست‌های مدیریتی به کار بگیرد‌.

وی ادامه داد: توانمند سازی زنان جامعه و توجه به تخصص بانوان در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی باعث افزایش تحرک و نشاط و موفقیت بوده و می‌توان از ظرفیت بانوان در این عرصه‌ها به شکل مطلوب بهره برد.

میرمحمد سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این مراسم با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن گفت: حجاب اسلامی و خانواده داری از خصوصیات بزرگ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بوده است و زنان جامعه ما با رعایت رفتار و حجاب اسلامی خود را از چالش مهجور نمایند.

سیدهاشمی بیان کرد: بانوان شاغل در مجموعه مدیریت شهری بانوانی توانمند، متعهد و متخصص بوده که علیرغم کار بیرون از خانه و ارائه خدمت به شهروندان؛ نقش مادری خود را در حفظ کانون گرم خانواده و تربیت فرزندانی سعادتمند به خوبی ایفا می‌کنند.

در پایان مراسم با حضور شهردار،رئیس و عضو شورای اسلامی شهر ومدیران شهری بانوان شاغل در شهرداری اردبیل تجلیل شد.