با دستور دادستان مرکز استان اردبیل پیگیری مسائل مرتبط با مجموعه ورزشی دایی در دستور کار معاونت پیشگیری از جرم دادستانی قرار گرفت.

تایماز نیوز|  به گزارش مرکز رسانه دادستانی اردبیل، پیرو دستور دادستان مرکز استان و ارجاع امر به معاونت پیشگیری از جرم دادسرای اردبیل، مرتضی طاهری‌فرد، معاون دادستان مرکز استان با حضور میدانی در مجموعه ورزشی دایی به بررسی وضعیت موجود و عملکرد دستگاه‌های ذیربط پرداخت.

در این بازدید میدانی که مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های متولی نیز بنا به فراخوان دادستانی جهت پاسخگویی حضور یافته بودند، طاهری‌فرد با انتقاد شدید از عملکرد متولیان مرتبط با پروژه ورزشگاه علی دایی اردبیل، وضعیت و شرایط موجود را حاد و غیرقابل قبول دانسته، با مشاهده وضعیت حراست از اموال و تجهیزات، وضعیت اجرای پروژه، بلاتکلیفی واگذاری و اوضاع عملیات عمرانی و سایر موارد، افزود: بنابه تاکید دادستان اردبیل تضییع حقوق عامه و خیانت در حق بیت‌المال در پروژه را با جدیت تعقیب خواهیم کرد.

وی افزود: از حقوق عمومی تضییع شده در پروژه ورزشگاه دایی، نخواهیم گذشت و هر شخص حقیقی و حقوقی در این جنایت بزرگ در حق استان و کشور دخیل باشد، باید به سزای اعمال خود برسد.

نتایج تکمیلی از اقدامات قضایی صورت گرفته، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ پروژه ورزشگاه علی دایی در سال ۱۳۷۱ و در زمینی به مساحت ۴۲ هکتار کلنگ‌زنی شده و در سال ۱۳۸۶ طی یک مسابقه فوتبال افتتاح صوری گردیده درحالی که تاکنون تکلیف تحویل، نگهداری، تجهیز، تکمیل،بازسازی و بهره‌برداری آن مشخص نیست و با وجود عدم بهره‌برداری متناسب با هزینه و اعتبار کلان صرف شده، روز به روز اخبار ناگواری از تخریب، سرقت و حیف و میل حقوق بیت‌المال از آن مجموعه به گوش می‌رسد.

#هر_شهروند_اردبیلی_یک_دیده‌بان_اجتماعی_مدعی‌العموم