ابراهیمی سرپرست هیات زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل خبر داد:به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت، ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) با عنوان جام وحدت در استان اردبیل برگزار می شود.

تایمازنیوز | گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان وبه نقل از هیات طورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل، ساسان ابراهیمی سرپرست هیات استان اردبیل گفت: رقابت‌های کشتی پهلوانی جوانان کشور به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت، ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) با عنوان جام وحدت در استان اردبیل برگزار می شود.
سرپرست هیات زورخانه ای و کشتی پهلوانی افزود: رقابت‌های کشتی پهلوانی جوانان کشور پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مهرماه در سالن ورزشی نختی میان جوانان متولد ۱۱ دی ماه ۱۳۸۲ تا ۱۰ دی ماه ۱۳۸۵ برگزار می شود.
ساسان ابراهیمی اضافه کرد: مسابقات در ۵ وزن ۵۵ تا ۶۰ ، ۶۰ تا ۷۰، ۷۰ تا ۸۰، ۸۰ تا ۹۰ و مثبت ۹۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم برگزار می شود و اعضای هر تیم شرکت کننده ۸ نفر شامل؛ ۵ ورزشکار، ۲ مربی و سرپرست است.
وی گفت: این مسابقات روز پنج شنبه ۱۳ مهر ماه از ساعت ۹ صبح در سالن ورزشی شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی برگزار و مسابقات فینال هم بعد از نماز مغرب و اعشاء برگزار و از شبکه سبلان پخش خواهد شد.