معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: توزیع متوازن اقلام و تجهیزات امدادی و رفاهی مورد نیاز پایگاه های استان اردبیل بر اساس شاخص های خطرپذیری، میزان و شدت حوادث و سوانح، و نیاز ها در سطح استان اردبیل انجام شد.

 

تایمازنیوز | ارشادیان ۲۲ شهریور در گفت و گو با روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: در راستای تجهیز پایگاه های امدادی جمعیت هلال احمر استان اردبیل اعتباری به مبلغ ۵ میلیارد تومان اخذ شده است به طوری که سه میلیارد تومان ازین مبلغ از بودجه اختصاصی مدیریت بحران، ۵۰۰ میلیون تومان از بودجه اختصاصی سازمان امداد ونجات و ۱٫۵ میلیارد تومان این اعتبار از محل موجودی انبارهای استان اردبیل می باشد.
وی با اشاره به اینکه ۱۴ پایگاه امدادنجات بین شهری و ۱۰ شهرستان استان اردبیل براساس نیاز از تجهیزات امدادی و رفاهی برخوردار شدند، اذعان کرد: موتور پمپ آب، دستگاه های لجن کش، بی سیم دیجتال، تجهیزات رفاهی امدادگران و… اقلام توزیع شده در بین پایگاه های جمعیت هلال احمر استان اردبیل می باشد.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: توزیع این اقلام به منظور تقویت و افزایش توانایی پاسخگویی به موقع و مناسب به حوادث و سوانح احتمالی و در راستای اجرای وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر در گسترش و تقویت شبکه امداد و نجات استان اردبیل می باشد.