با ابلاغ مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل؛ بیدار دل با حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست معاون ورزش اداره کل معرفی شد با ابلاغ مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل بیدار دل با حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست معاون ورزش اداره کل معرفی شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان، در جلسه شورای […]

با ابلاغ مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل؛

بیدار دل با حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست معاون ورزش اداره کل معرفی شد

با ابلاغ مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل بیدار دل با حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست معاون ورزش اداره کل معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان، در جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش وجوانان با ابلاغ مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل علیرضا بیدار دل با حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست معاون ورزش اداره کل و محمد رضا بردران بعنوان مشاور عالی مدیرکل ورزش وجوانان استان معرفی شد.
در این جلسه دکتر انوشیروانی با تقدیر از زحمات ۳۵ ساله محمد رضا بردران گفت: برادران با اخلاق و منش خود در بین ورزشکاران و قهرمانان بعنوان یک الگو می باشد و اخلاق و صعه صدر ایشان زبانزد در بین تمامی ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش وجوانان بود که شایسته بزرگترین تجلیل و قدر دانی می باشد.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل افزود: حوزه ورزش یکی از حوزه های حساس و مسئولیت خطیر و بزرگی است که از سرپرست جدید این حوزه انتظار می رود با نگاه متوازن در دو حوزه ورزش قهرمانی و همگانی با عث رشد و اعتلای این حوزه در کل استان شود.