نایب رئیس اتحادیه صنف مکانیکی‌های اردبیل گفت: حداقل و حداکثر تعرفه در این حوزه به مکانیک‌ها اعلام شده ، صاحبان مکانیکی‌ها حق ندارند بالاتر از رقم تعیین شده مبلغی از مشتریان دریافت کنند.

تایماز نیوز | اسماعیل جباری  در نشست خبری با خبرنگاران گفت: اردبیل به شهرک خدمات خودرویی نیاز دارد تا مکانیکی‌ها و صنف فعال در این زمینه بتوانند خدمات مورد نیاز مردم را به راحتی ارائه کنند و لازم است شهرداری زمین مورد نیاز این شهرک را تامین کند.

  وی اظهار کرد: صنف مکانیکی‌های اردبیل خواستار ساماندهی و تجمیع در یک شهرک خدمات خودرویی هستند و در صورت تامین زمین و ساماندهی این صنف شاهد کاهش ترافیک و ارتقای جلوه‌های بصری شهر خواهیم بود.

نایب رئیس اتحادیه صنف مکانیکی‌های اردبیل در مورد تعرفه خدمات خودرویی در اردبیل افزود: حداقل و حداکثر تعرفه در این حوزه به مکانیک‌ها اعلام شده ، صاحبان مکانیکی‌ها حق ندارند بالاتر از رقم تعیین شده مبلغی از مشتریان دریافت کنند.

 

جباری اظهار کرد: در کنار فعالیت صنف مکانیکی‌ها و تعمیرگاه‌های فنی خودرو، تلاش بر این است تا از ظرفیت امداد خودرو استفاده شود که امیدواریم با مجوزهای صادر شده در استان فعالیت مناسب امداد خودرو را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۲۰ امداد خودرو در اردبیل با مجوز رسمی فعالیت می‌کند که ۱۰۰ مورد آنها خودرو بر و ۲۰ مورد به طور متفرقه فعالیت دارند.

نایب رئیس اتحادیه صنف مکانیکی‌های اردبیل افزود: در برخی از ایام سال امداد خودرو از سایر استان‌ها به اردبیل آمده و با دریافت هزینه‌های سنگین اسباب نارضایتی شهروندان و مسافران را فراهم می‌کنند ، ما انتظار داریم پلیس راه جلوی فعالیت امداد خودروهای فاقد مجوز و وارد شده از سایر استان‌ها را بگیرد.

اسماعیل جباري با تاکید بر لزوم حمایت دولتی از صنف خدماتی مکانیکی ها اضافه کرد: در حال حاضر ۹۰۰ واحد مکانیکی در ۱۳ رسته در استان فعال هستند که از این تعداد ۴۰۰ واحد دارای پروانه فعالیت بوده و به دنبال ساماندهی و صدور مجوز قانونی برای بقیه واحدها هستیم