مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی ساخت پایگاه اورژانس شهرک صنعتی اردبیل2 با مشارکت واحد تولیدی اشجع باتری به عنوان خیّر سلامت خبر داد.

تایماز نیوز به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در جریان بازدید از پایگاه اورژانس شهرک صنعتی اردبیل۲ اظهار داشت: این پایگاه با اختصاص زمین رایگان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و با مشارکت و همکاری واحد تولیدی اشجع باتری به عنوان خیّر سلامت در حال ساخت است که با توجه به اینکه بیشتر از یک ماه از آئین کلنگ‌زنی آن سپری نشده است، خوشبختانه شاهد پیشرفت فیزیکی بسیار مناسب این پروژه مهم امداد رسانی و تکمیل آن تا پایان سال جاری خواهیم بود.
وی تصریح کرد: کلیه هزینه‌های ساخت این پایگاه برعهده واحد تولیدی اشجع باتری خواهد بود که جا دارد از تلاش‌های این واحد تولیدی و همچنین فرماندار شهرستان نمین و مدیریت اورژانس و حوادث استان به عنوان بهره‌بردار این پایگاه، تشکر و قدردانی شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با راه‌اندازی از این مرکز اورژانس, سرعت امداد رسانی و ارائه خدمات اولیه پزشکی به مصدومان احتمالی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل۲ که به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل شناخته شده و بیش از ۸ هزار نفر در آن مشغول بکار هستند، افزایش خواهد یافت.
وی تصریح کرد: این پایگاه علاوه بر امداد رسانی در شهرک صنعتی اردبیل۲، جاده اردبیل – نمین را که فاقد پایگاه اورژانس جاده‌ای است، تحت پوشش قرار خواهد داد که این موضوع نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گسترده شهرک‌های صنعتی و همچنین ضرورت احداث مراکز اورژانس در مجاورت جاده‌های بین شهری؛ فضای شهرک‌ها می‎تواند بستر بسیار مناسبی را برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی جهت پوشش حوادث شهرک‌های صنعتی و جاده‌های اصلی استان فراهم سازد که شرکت شهرک‌های صنعتی این آمادگی را دارد با تخصیص زمین رایگان به مدیریت اورژانس و حوادث استان، نسبت به راه اندازی پایگاه‌های اورژانس در جوار شهرک‌های صنعتی کمک کند.