مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: مدیریت خانواده بزرگترین مدیریت زنان به شمار می رود که آنها در کنار نقش های اجتماعی دیگر ایفا می کنند.

تایماز نیوز / به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل امروز ۱۱ دی با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در جمع بانوان جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: بانوان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پست های کلیدی این جمعیت نقش آفرینی کرده اند به طوری که ثمره آن کسب موفقیت ها در عرصه های مختلف می باشد.
وی با تقدیر از بانوان تلاشگر این جمعیت اظهار کرد: بانوان هلال احمر در کنار ایفای نقش همسری و مادری در کنار این جمعیت به فعالیت های بشردوستانه پرداخته اند، از این حیث فعالیت آنها جای تقدیر داشته و اهمیت بسیاری برای ما دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اذعان کرد: تلاش ما در جمعیت هلال احمر تقویت و ارج نهادن به بانوان در کنار مردان در مسائل اداری و مدیریتی و موارد دیگر می باشد.

در ادامه حجت الاسلام سید علی فاطمی نیا با اشاره به جایگاه زن در اسلام و اهمیت نقش مادری و همسری زن در حفظ خانواده اذعان کرد: زن مظهر مهربانی و زیبایی است و زمانی می تواند سلامت درونی خود و عشق و عاطفه را به دیگران انتقال دهد که آن را به درستی پرورش داده باشد.
وی بالاترین وجهات بانوان را نقش مادری آنها دانست و گفت: مدیریت خانواده بزرگترین مدیریتی به شمار می رود که بانوان انجام می دهند و در کنار این مسئولیت احساس اغلب بانوان نقش های اجتماعی خود را نیز به نحو احسن انجام می دهند که این موضوع جای تقدیر و قدردنی از مقام شامخ آنها را دارد.