دبیرکل جمعیت هلال کشور از فعالیت ۶۵۰  پایگاه امداد و نجات جاده ای در سطح کشور  در طول ۴۶ هزار کیلومتر از جاده های کشور خبرداد.

 

تایماز نیوز| به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، یعقوب سلیمانی در جریان کلنگ زنی پایگاه امداد ونجات جاده ای سرچم_ شهرستان کوثر اظهار کرد: برحسب نیاز پایگاه ها در کشور احداث و تجهیز می شود به طوری که در این حوزه از ظرفیت خوب خیرین برخوردار هستیم و این موضوع پای کار بودن مردم را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه ۲ میلیون ۸۰۰ داوطلب در راستای اهداف جمعیت هلال احمر در کشور تلاش می کنند، افزود: هرکسی با داشته های خود اقدام خداپسندانه انجام می دهد وامثال حاج نوری ها نیز با احدث پایگاه به کاهش آلام بشری کمک می کنند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور اذعان کرد: جمعیت هلال احمر در موضوع ارائه خدمات و تکریم انسانها وظیفه دارد به طوری که در بحث حوادث غزه با محوریت داوطلبان اقدامات خوبی انجام شده است.

سلیمانی با بیان اینکه مردم ما در تمامی برهه ها وحدت، انسجام و انسان دوستی خود را به تصویر کشیده اند، اذعان کرد: در بحث کمک رسانی و همدردی با مردم مظلوم غزه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان کمک های غیر نقدی و ۱۰۰میلیارد تومان کمک های نقدی از سوی مردم جهت کمک رسانی به مردم غزه جمع آوری شده است و این موضوع نشان می دهد جمعیت هلال احمر مورد وثوق مردم می باشد.