شهردار اردبیل از سازماندهی و بهسازی آرامستان‌های شهرداری اردبیل و همسطح‌های قبور خبر داد.

تایماز نیوز| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری در جریان بازدید از سازمان آرامستان‌ها و بهشت زهرا، اظهار کرد: در حال حاضر ساماندهی و بهسازی آرامستان‌های شهرداری اردبیل در حال انجام است و تلاش می‌کنیم تا ساماندهی و بهسازی آرامستان‌ها را در راستای جلب رضایت شهروندان طبق برنامه‌ریزی پیش ببریم.

وی با اشاره به این‌که ساماندهی آرامستان‌های بهشت فاطمه، بهشت زهرا، غریبان و ججین با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان در حال انجام است، افزود: در کنار همسطح‌سازی قبور از جمله قبور شهدا، ساماندهی محوطه‌ی آرامستان‌ها و بهسازی ورودی و سردرب نیز در دستور کار قرار دارد.

شهردار اردبیل هدف از ساماندهی آرامستان‌ها را پاسخ به مطالبات شهروندان و بهبود وضعیت نما و منظر و ارتقای کیفی و بصری دانست.

صفری به آرامستان بهشت زهرا و ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۴۵۰ خودرو اشاره کرد و ادامه داد: پازل چینی و جدول‌گذاری محوطه این آرامستان در حال انجام است که دیوارکشی و ساماندهی ورودی نیز انجام خواهد گرفت.‌

وی تصریح کرد: همسطح‌سازی قبور در آرامستان غریبان و ججین در کنار ساماندهی دیوار و ورودی و نصب سردرب نیز در حال انجام است. همچنین عملیات بهسازی و ساماندهی آرامستان بهشت فاطمه نیز در حال انجام است که عملیات تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.