مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از انتخاب دو واحد تولیدی شهرک صنعتی اردبیل2 به عنوان واحد نمونه استانی در استقرار نظام HSEE خبر داد.

تایماز نیوز| به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در مراسم تجلیل از واحدهای نمونه استانی در استقرار نظام HSEE در شهرک صنعتی اردبیل۲ اظهار داشت: منظور از نظام HSEE، پیاده سازی ضوابط و مقررات ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی در محیط‌های اداری و تولیدی است که با تحقق آنها، از خطرات احتمالی پیرامون واحدهای تولیدی پیشگیری خواهد شد.
علایی ادامه داد: شناسایی واحدهای پرخطر یکی از اقدامات اساسی این شرکت در حوزه صیانت از جان و اموال واحدهای تولیدی بوده است که تاکنون بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد ممیزی و بازدید میدانی قرار گرفته و با شناسایی واحدهای پرخطر از نظر نوع تولید و تاسیسات، برنامه‌ریزی‌ها برای کاهش وقوع حوادث در این واحدها انجام شده است.
وی تصریح کرد: بر اساس بازدیدها و ارزیابی‌های انجام شده، دو واحد تولیدی فولاد سپهر سبلان و طنین پیک سبلان در شهرک صنعتی اردبیل۲ به عنوان واحدهای نمونه استانی در استقرار نظام HSEE انتخاب و معرفی شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن تشکر از این واحدهای تولیدی به علت رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی در محیط کار، خاطرنشان کرد: ایجاد محیطی ایمن و سالم که در آن کلیه عوامل آسیب رسان شناسایی، ارزیابی، حذف و یا کنترل شده باشند، موجبات سلامتی و امنیت افراد اعم از کارکنان، کارگران و تاسیسات موجود را تضمین خواهد کرد.