علیرضا دلداده مقدم سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اعلام کرد: امسال به منظور بهبود نظام توزیع سوخت و کاهش قاچاق، مالکان وسایل نقلیه باید برای سوخت گیری از کارت شخصی خود استفاده کنند.

تایماز نیوز/  علیرضا دلداده مقدم  ضمن اعلام خبر فوق گفت: بر اساس بند ح تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ به منظور بهبود نظام توزیع سوخت در کشور و کاهش قاچاق سوخت، صاحبان خودرو‌های بنزین و گازوئیل سوز می بایست صرفاً از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.

دلداده افزود: شهروندانی که به هر دلیل فاقد کارت هوشمند سوخت شخصی هستند برای ثبت درخواست کارت المثنی سوخت به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

همچنین به منظور رفع نیاز آن دسته از هموطنانی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند سوخت شخصی نشده اند، امکان سوختگیری با کارت‌های بنزین اضطراری موجود در جایگاه به صورت محدود فراهم است.

دلداده مقدم خاطر نشان کرد: در صورت اتمام سهمیه سوخت ماهانه و یا ذخیره شده در کارت‌های سوخت شخصی امکان سوختگیری بنزین با نرخ دوم و غیرسهمیه‌ای برای کارت‌های سوخت شخصی فراهم است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مالکین خودرو ها به هر دلیل موفق به اخذ کارت هوشمند سوخت در زمان مقرر نشده اند، می توانند به همراه ارائه مدارک معتبر با مراجعه به اداره پست شهرستان مربوطه از باجه های معطله پستی پیگیر کارت های سوخت هوشمند خودرو خود باشند.