امسال که مزین به سال «رشد تولید و مهار تورم» است سازمان صمت اردبیل به عنوان راهبردی‌ترین دستگاه اجرایی استان متولی ندارد.

 

تایمازنیوز| این دستگاه نزدیک یک ماه است به علت استعفای “رامین صادقی” اکنون متولی ندارد و مردم حتی برای امضای مجوز بلا تکلیف مانده اند. سازمان صمت به عنوان پیشران فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی به شمار می‌رود و اگر سریعا مشکل این سازمان حل نشود عواقبی جبران ناپذیرخواهد داشت.‌

رامین صادقی مسؤلی چابک و جهادی در سازمان صمت اردبیل بود، ولی به هر دلیلی یا شاید تن ندادن به خواسته های نابجای برخی نمایندگان و مسئولان استعفا داد تا وجدان خود را راحت کند؛ اما فقدان متولی در این حوزه پرچالش در اردبیل پیشبرد اهداف شعار محوری سال را نزد فعالان اقتصادی و مردم دیار اردبیل با ابهام مواجه کرده است.

در این وضعیت اسفناک سازمان صمت اردبیل؛ سکوت و انفعال استاندار اردبیل معنای ندارد، خواسته و حل مشکلات فعالان اقتصادی بر هر چیزی فعلا ارجعیت دارد و باید سریع فردی را برای تصدی این سمت برگزیند.

لازم به ذکر است استان اردبیل با برخورداری از بیش یک هزار و ۵۶ واحد تولیدی و صنعتی در عرصه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی حرف‌های مهمی برای گفتن دارد که فقدان مدیر کاربلد و جهادی در راس یکی از دستگاه‌های پیشروی اقتصادی در سالی که ماموریت مهمی بر روی دوش آن نهاده شد، نقیصه جدی تلقی می‌شود که باید تدبیر مناسبی برای آن اندیشید.