رشد ۴۶ درصدی اهدای خون در شب های قدر در یزد

  پرینت
رشد ۴۶ درصدی اهدای خون در شب های قدر در یزد
شناسه خبر : 12259 | تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۵۸ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
مدیر کل انتقال خون یزد با اعلام رشد ۴۶ درصدی اهدای خون در شب هاي قدر در یزد خواستار تداوم حضور مردم در مدت زمان باقی مانده از ماه مبارک رمضان شد.

به گزارش تایماز نیوز به نقل از بام میبد / دکتر سیدمحمدرضا آقائی میبدی با اشاره به استقبال خوب مردم یزد جهت اهدای خون در شبهای قدر رمضان امسال ، گفت: امسال ۹۷۴ نفر در شبهای قدر  به مراکز انتقال خون در استان مراجعه نمودند که از این تعداد ۸۰۵ نفر موفق به اهدای خون شدند که نسبت به  سال قبل ۴۶% رشد داشته است. این در حالی است که در کشور در شبهای قدر ۲۷ درصد رشد داشته است.

مدیر کل انتقال خون استان یزد با بیان این که برخی از مردم برای اهدای خون در شبهای قدر نذر میکنند، افزود: اهدای خون در شبهای قدر با نیت نذر خون با مشارکت خوبی همراه می باشد و در این سه شب پایگاه های انتقال خون یزد، اردکان و میبد تا ساعت ۱ بامداد خونگیری انجام  شد.

آقائی در ادامه با اشاره به کاهش مراجعه مردم برای اهدای خون درماه مبارک رمضان ، از شهروندان یزدی خواست تا با توجه به نیاز دائمی بیماران به خون و فرآورده های آن در مدت زمان باقیمانده از ماه مبارک رمضان، از فرصت ماه بندگی خدا استفاده نمایند و تا پایان ماه مبارک با اهدای خون خود اداره کل انتقال خون استان را در جهت تامین خون سالم برای بیماران یاری کنند.

وی در پایان از همه اهداکنندگان که در طول ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر با اهدای خون به کمک بیماران شتافتند و بیماران را تنها نگذاشتند تشکر و قدردانی کرد.

روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان یزد

برچسب ها
اخبار مشابه
 کسب رتبه برتر حدنگاری در سطح کشور توسط واحد‌های ثبتی استان اردبیل
مالیات و کاهش قیمت طلا علت اعتصاب زرگران اردبیلی
تداوم مسیر خدمت به مردم توسط مدیرکل صمت استان اردبیل
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.