نیر - فرماندار شهرستان نیر گفت: با افزایش سقف خدمات دهی به مددجویان در حال حاضر ۶۳۰ نفر در شهرستان نیر از خدمات بهزیستی بهره مند می‌شوند.

به گزارش تایماز نیوز، شهرام محمدی ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس بهزیستی شهرستان نیر اظهار کرد: ارائه خدمات به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی بدون وقفه در این شهرستان ادامه دارد و حتی در ایام شیوع کرونا نه تنها توقفی در ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش نداشتیم بلکه با افزایش خدمات در این بخش روبرو بودیم.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ مددجوی بهزیستی شهرستان نیر خاطرنشان کرد: با اجرای طرح جامع نظارت بر اشتغال مددجویان در کشور در شهرستان نیر هم همسو با سیاست‌های سازمان بهزیستی در راستای اشتغال مددجویان تلاش می‌کنیم.

فرماندار نیر ادامه داد: در اجرای طرح جامع نظارت بر اشتغال مددجویان بهزیستی، پایداری شغلی و هزینه کرد منابع اشتغال پایش و نظارت خواهد شد.

محمدی اهمیت ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش بهزیستی را یادآور شد و بیان کرد: فرصت‌های شغلی مددجویان بهزیستی طبق برنامه ششم توسعه پیگیری می‌شود که برنامه‌ریزی‌های منسجم در این زمینه در شهرستان نیر انجام شده است.

وی از افزایش سقف خدمات‌دهی بهزیستی به افراد تحت پوشش خود در شهرستان نیر خبر داد و افزود: سقف خدمات‌دهی به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی از ۲۸۰ خانوار به ۶۳۰ خانوار ارتقا یافته است.

فرماندار نیر اظهار امیدواری کرد؛ با اختصاص منابع بیشتر در حوزه اشتغال مددجویان زمینه برای اشتغال پایدار تمامی افراد متقاضی کار در بخش مددجوئی فراهم شود.

محمدی گفت: با استمرار ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی مشکلات بیمه‌ای این افراد نیز مرتفع شده و کارفرمایان نیز تمایل بیشتری برای ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی خواهند داشت.

فرماندار نیر از راه اندازی راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان نیر خبر داد و تصریح کرد: این کمپ زمینه پذیرش معتادان در شهرستان را فراهم می‌آورد.

در این آئین از زحمات رحمان محمدی تقدیر و رسول زیرک به‌عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان نیر معرفی شد.