طی مراسمی با حضور معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور، معاون استاندار اردبیل، اعضای هیات مدیره و شورای اداری هلال احمر استان "حمید قویدل" به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش تایمازنیوز ، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور ۳ آبان در این مراسم گفت: عامل اصلی که می تواند یک جامعه را استوار کرده و به اهدافش برساند در درجه اول اخلاق مداری و در درجه دوم مشارکت مردم است.

پیمان نامدار با بیان اینکه جلب مشارکت مردمی و افزایش اعتماد عمومی یکی از اصلی ترین اهداف ما است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر طبق اسانامه‌اش که مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار گرفته؛ کاهش آلام بشری، احترام به انسان‌ها و حفظ زندگی سالم افراد بدون توجه به نژاد، دین و سیاست آن ها اساس کار جمعیت هلال احمر است و ما به این می بالیم.

وی اظهار کرد: کمک‌های اجتماعی، فعالیت خانه های هلال، حضور در مناطق کم برخوردار، کمک‌های اجتماعی و روانی در حوادث در قالب تیم سحر، امداد و نجات و … تنها بخش کوچکی از اقدامات متعدد جمعیت هلال احمر  است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل هم در این مراسم گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل منابع انسانی فوق العاده با ظرفیت و پتانسیل های بالا دارد.

کاظم دبیر با بیان اینکه جمعیت هلال احمر نهاد خاص و ارزشمندی است، تصریح کرد: این جمعیت، نهادی مسئولیت پذیر و پاک است.

وی ادامه داد: منابع انسانی یک اصل و سرمایه هر سازمانی است و جمعیت هلال احمر استان اردبیل از این لحاظ غنی بوده و باید در خدمت مردم باشد و از سیاسی کاری اجتناب کند.

در پایان این مراسم از زحمات عزت اله ضربی مدیر عامل پیشین جمعیت هلال احمر استان اردبیل تقدیر و حمید قویدل به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل معرفی شد.

 

  • منبع خبر : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل