حضور رییس سازمان صمت استان اردبیل در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری استان به گزارش تایماز نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل رامین صادقی رییس سازمان صمت استان اردبیل به منظور تشریح طرح نظارتی و همچنین اقدامات صورت گرفته و اجرای طرح درج قیمت تولید کننده میهمان برنامه […]

حضور رییس سازمان صمت استان اردبیل در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری استان
به گزارش تایماز نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل رامین صادقی رییس سازمان صمت استان اردبیل به منظور تشریح طرح نظارتی و همچنین اقدامات صورت گرفته و اجرای طرح درج قیمت تولید کننده میهمان برنامه زنده تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری در صدا و سیمای مرکز استان بودند.
دکتر صادقی دراین برنامه ضمن تشریح عملکرد حوزه نظارت و بازرسی، به طرح شفاف سازی درج قیمت تولید کننده بر روی کالا پرداختند.
وی افزود: یکی از برنامه های اساسی وزارت متبوع و سازمان حمایت برای کنترل قیمتها در سطح بازار در خصوص شفافیت و واقعی شدن قیمت کالاهای مصرفی و سرمایه ای و قطع شدن دست دلالان از بازار اجرایی شدن طرح درج قیمت تولید کننده بود که با برنامه ریزی سازمان حمایت در چندین مرحله، توسط واحدهای تولیدی عملاً صورت گرفت.
صادقی یادآور شد: در راستای تکمیل این طرح و تاکید سازمان حمایت،کلیه واحدهای تولیدی مشمول این طرح، مکلف هستند علاوه بر درج قیمت تولیدکننده، حداکثر قیمت مصرف کننده را نیز بر اساس جدول سود مصوب تعیین شده بر روی کالا درج نمایند و بازرسان این سازمان کار نظارت بر این موضوع را عهده دار بوده و به جد پیگیر موضوع می باشند.
وی افزود: گشت های مشترک بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و بسیج اصناف، نانوائی ها، وضعیت قیمت کالا، ارائه خدمات، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت دار در سطح عرضه را به صورت ویژه و شبانه روزی، حتی روز‌های تعطیل مانند سایر روز‌ها رصد می‌کنند و با هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی برخورد خواهند کرد.
صادقی در ادامه، از راه‌اندازی مرکز یکپارچه پاسخگویی به درخواست‌ها، نیازها و شکایات مردمی در سازمان صمت استان خبر داد و گفت: با فعال‌شدن پیشخوان پاسخگویی در مرکز استان به تبع از وزارت متبوع که بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده ، به همه نیازها و درخواست های ارباب رجوع سازمان به‌صورت متمرکز و در سریعترین زمان ممکن پاسخ لازم داده می شود.
https://t.me/savalan_ir