مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن ۱۸ اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر پیا‌م تبریکی صادر کرد. متن تبریک عزت اله ضربی به شرح زیر است: جمعیت هلال احمر نماد بینش و نگرشی انسانی است که با الهام از آیه شریفه «من احیاها فکانما احیالناس جمیعا» با […]

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن ۱۸ اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر پیا‌م تبریکی صادر کرد.

متن تبریک عزت اله ضربی به شرح زیر است:

جمعیت هلال احمر نماد بینش و نگرشی انسانی است که با الهام از آیه شریفه «من احیاها فکانما احیالناس جمیعا» با پاسداشت حرمت و کرامت انسانی و فارغ از تمامی مرزبندی های سیاسی و جغرافیایی به نجات جان ارزشمند انسان‌ها می اندیشد.

ما اینک بر خود می بالیم که پروردگار بی همتا افتخار این خدمت بی منت را بر قامت خلقت ما تدبیر نموده است تا اکنون پس از یک قرن همت، تلاش، ایثار و خدمت شکست ناپذیر و مقایسه نشدنی مفتخر به افتخار بی بدیل امدادگری گردیم.

اینجانب به عنوان عضوی کوچک از خانواده پرافتخار جمعیت هلال احمر روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را خدمت تمامی همکاران، امدادگران، نجاتگران، اعضا جوانان و داوطلبان گرانقدر تبریک عرض نموده و دست تک تک عزیزان را به رسم امتنان به گرمی میفشارم و امید دارم خداوند منان حلاوت این خدمت الهی و انسانی را بر روح و جان همه ما عطا فرماید