‍ ‍ نايب رئيس شوراي شهر اردبيل: شهرداري نبايد در ساماندهي تابلوهاي تبليغاتي تعلل كند نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: در چند ماه اخير بارها موضوع ساماندهي تابلوهاي تبليغاتي در سطح شهر را پيگيري كرديم و خواستار اقدام فوري شهرداري در سر و سامان دادن به اين تابلوها شديم. ميرمحمد سيد هاشمي در […]

‍ ‍ نايب رئيس شوراي شهر اردبيل:
شهرداري نبايد در ساماندهي تابلوهاي تبليغاتي تعلل كند

نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: در چند ماه اخير بارها موضوع ساماندهي تابلوهاي تبليغاتي در سطح شهر را پيگيري كرديم و خواستار اقدام فوري شهرداري در سر و سامان دادن به اين تابلوها شديم.

ميرمحمد سيد هاشمي در جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل اظهار كرد: بايد تعلل و تأخير در اين زمينه كنار گذاشته شده و در اولين فرصت تابلوهاي تبليغاتي در سطح شهر به شكل مناسب و با طراحي جالب و مكان‌يابي مناسب ساماندهي شده و جلوي آلودگي‌هاي بصري گرفته شود.

وي تصريح كرد: شرايط موجود به هيچ وجه مطلوب نيست و حتي آلودگي‌هاي بصري بدتر از سود و منفعتي است كه شهرداري از قبل واگذاري اين تابلوها مي‌برد و شايسته است در شأن اردبيل اين تابلوها سر و سامان پيدا كرده و شرايط مناسبي را در اين حوزه شاهد باشيم.

نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل با بيان اينكه بدون عقد قرارداد نمي‌توان مبلغي را از محل واگذاري اين تابلوها دريافت كرد، گفت: جاي تأسف و تعجب است كه بدون قرارداد مسئولان شهرداري انتظار دارند از محل تابلوهاي تبليغاتي منابعي را دريافت كنند در حالي كه بايد قرارداد در اين حوزه به صورت شفاف و روشن تنظيم شده و پيوست حقوقي به همراه نظارت‌هاي دقيق در اين حوزه مد نظر قرار گيرد.

سيد هاشمي با بيان اينكه در سال‌هاي گذشته به دليل برخي قصور و كوتاهي‌ها واگذاري تابلوهاي تبليغاتي نامناسب انجام شده است، افزود: اگر تخلفي نيز در اين حوزه رخ داده بايد مجموعه‌ شهرداري با مقصران و مسببان برخورد كند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: احداث زيرگذر حافظ فعاليت تابلوي سه وجهي حافظ را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد و بهتر است واگذاري جديد اين تابلو بعد از طراحي زيرگذر حافظ و عمليات اجرايي آن در محيطي مناسب مورد توجه قرار گيرد.

سيد هاشمي به اصلاح نقشه اجرايي احداث فاز سه ميدان خشكبارفروشان در اردبيل اشاره كرد و ادامه داد: هيئت عالي سرمايه‌گذاري نسبت به طرح و احداث پاركينگ اقدام كرده و سهم شهرداري را ۵۵ درصد و سهم سرمايه‌گذار را ۴۵ درصد اعلام كرده است.

نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل اضافه كرد: اميدواريم اين پروژه‌هاي مشاركتي با دقت و نظارت دقيق به صورت مطلوب اجرايي و عملياتي شده و امكان بهره‌برداري از آن فراهم آيد.