شعر خوانی شاعران اردبیلی در محفل شعر «عدالت آیناسی» / شهرداری اردبیل از محافل هنری و ادبی حمایت می‌کند محفل شعر «عدالت آیناسی» بمناسبت شبهایی قدر و ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) در فرهنگسرای بانوان برگزار شد. اباصلت ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، در محفل شعر آیینی که با حضور اعضای شورای […]

شعر خوانی شاعران اردبیلی در محفل شعر «عدالت آیناسی» / شهرداری اردبیل از محافل هنری و ادبی حمایت می‌کند
محفل شعر «عدالت آیناسی» بمناسبت شبهایی قدر و ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) در فرهنگسرای بانوان برگزار شد.
اباصلت ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، در محفل شعر آیینی که با حضور اعضای شورای شهر، شاعران و پیشکسوتان فرهنگ و هنر در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار شد؛ تصریح کرد: محفل شعر «عدالت آیناسی» ویژه برنامه ای است که با مشارکت انجمن های ادبی اردبیل در شب قدر برگزار شد.
وی گفت: در این محفل شعرای اردبیلی در خصوص فضاییل و ویژگی های اخلاقی امام علی (ع) به شعر خوانی پرداختند.
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با تاکید بر حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از محافل هنری و ادبی در مناسبتهای فرهنگی و مذهبی بیان کرد: اردبیل دارای شخصیت های دینی، فرهنگی و شاعران برجسته ای است که سازمان توجه ویژه ای به معرفی و بهره گیری از هنر این فرهیختگان در مراسم های فرهنگی و مذهبی دارد.
ابراهیمی همچنین به ضرورت برگزاری آیین‌های مذهبی و فرهنگی از جمله محافل شعر اشاره کرد و افزود: آیین های فرهنگی، مذهبی، ادبی و معنوی و …. نقش مهمی در ماندگاری مناسبت‌های مذهبی و شناساندن آن به نسل جوان را دارد.
در انتهای مراسم که با نی نوازی هنرمندان همراه بود؛ از شاعران حاضر در این محفل ادبی تجلیل و تقدیر شد.