وزیر کشور گفت: اجرای پروژه های کلان درشهر نیازمند همت و همدلی است

تایماز نیوز| همزمان باحضور وزیر کشور در اردبیل، عملیات اجرایی وعمرانی پل بسیج بعنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری در استان بصورت رسمی آغاز شد.

وحیدی وزیر کشور در این مراسم گفت: عملکرد و اقداماتی که شهردار اردبیل بهمراه اعضای شورای شهر در این دوسال انجام داده اند؛ نشان از یکپارچگی و باهم بودن این دو مجموعه است. اقدامات بزرگ همت میخواهد و این جز با یکپارچگی و همدلی شدنی نیست‌.

وی با بیان اینکه امروزه جای خوشحالی است که در شهر اردبیل این توانمندی وجود دارد که پلی به طول ۸ کیلومتر ساخته میشود؛ گفت: این سازندگی نشان دهنده رشد و بالندگی است.

وزیر کشور ادامه داد: این اقدامات بسیار ازرشمند است و وظیفه همه ی مسئولان است تا یک سیمامنظر بهتر برای شهروندان بسازند و مردم با شعف و نشاط به رشد و سازندگی شهر نگاه کنند.

شهردار اردبیل:

هر اقدام کلان و ارزشمند در شهر، حاصل همراهی و حمایت اعضای شورای شهر است

شهردار اردبیل در این مراسم با بیان اینکه پل بسیج با اعتبار بالغ بر ۷۰۰ میلیاردتومان کلنگ زنی شد؛ افزود: اقدامات کلان و ارزشمندی که در شهر اردبیل انجام میشود در سایه حمایت ها و همراهی اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان اردبیل است.

جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه عملیات عمرانی پل بسیج در حدود ۸ کیلومتر، با ۱۸ رمپ و ۴ لوپ رسما آغاز خواهد شد؛ گفت: این پل بیش از ۲ هزارتن سازه فولادی خواهد داشت که عملیات اجرایی آن بدون کلنگ زنی از ابتدای سال آغاز شده بود و امروز باحضور وزیر کشور رسما کلنگ زنی شد که بدون توقف در عملیات عمرانی تقدیم شهروندان خواهد شد.منبع؛ روابط عمومی شورای شهر اردبیل