مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت:  همزمان با هفته دولت ۵۴ پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل به بهره برداری رسید،

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل

 

 

به گزارش تایماز نیوز فرهاد سبحانی اظهار کرد: بیشتر این پروژه‌ها در قالب عملیات زیرسازی و آسفالت معابر عمومی ۳۶ روستا در سطح استان اردبیل به مساحت بیش از ۱۸۰ هزار مترمربع از محل اعتبارات ملی، استانی، اجرا شده است افزود: این پروژه‌ها با مشارکت دهیاری‌ها در روستاهای استان به پایان رسیده و در طول هفته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اختیار اهالی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با ادامه روند آسفالت‌ریزی در روستاهای استان اردبیل تا پایان سال این عدد به بیش از ۶۰۰ هزار متر مربع خواهد رسید که نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل افزود: احداث مسکن محرومین نیز تمامی ۳ هزار واحد سهمیه استان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری کامل رسیده و در ادامه این روند طی تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بنیاد مستضعفان از مجموع ۶۹۵ سهمیه ابلاغی استان اردبیل ۲۱۰ واحد مسکونی آماده بهره برداری می‌باشد.

سبحانی در ادامه از شروع عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار واحد مسکونی تحت عنوان پروژه نهضت ملی مسکن در استان اردبیل با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: با حل مشکلات مربوط به تأمین زمین در سطح استان سرعت پیشرفت این پروژه به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است.

وی یادآور شد: طی یک‌سال گذشته و از شروع دولت سیزدهم تهیه طرح هادی و بازنگری ۱۷۸ روستا و تهیه طرح گردشگری در ۵ روستا مجموعاً با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده و در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفته است.