رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: رتبه بندی اعضای جوان جمعیت هلال احمر مراحل پایانی خود را طی می کند و بعد از رفع مشکلات پیش آمده این رتبه بندی انجام خواهد شد.

 

 

 

به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، محمد گل فشان در نشست صمیمی با دبیران کانون های چهارگانه جوانان و رابطین خبری جمعیت هلال احمر استان با بیان این مطلب افزود: با اجرای رتبه بندی مشخص خواهد شد چه کسانی می توانند در برنامه ها یا اردوهای کشوری حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه جذب هلال احمر از طریق جوانان انجام می شود، تصریح کرد: برای برگزاری دوره ها و اردوهای مختلف برنامه ریزی کرده و اعتبارات برخی از آن ها را هم جذب کرده ایم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور ادامه داد: باید در صدور کارت عضویت نهایت دقت انجام شود و ما تلاش می کنیم کارت های عضویت را چند منظوره کنیم.
عزت اله ضربی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم گفت: جوانان درگاه ورودی جمعیت هلال احمر هستند.

وی ادامه داد: در بیشتر برنامه های جمعیت هلال احمر جوانان نقش غیرقابل انکاری دارند و متعهدانه به وظائف خود عمل می کنند.

ضربی بیان کرد: در زمان کرونا جوانان عضو جمعیت هلال احمر عاشقانه کاری کارستان کردند طوری که اکثر مسئولان استانی به حضور موثر جوانان جمعیت هلال احمر اقرار کرده و زبان به تحسین آن ها گشودند.

حجت الاسلام سیدعلی فاطمه نیا مسئول دفتر‌ نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم گفت: احادیث و بزرگان دین برای سپردن کارهای خیر به جوانان سفارشات ویژه ای دارند زیر جوانان در کار خیر مسابقه می دهند.

وی اضافه کرد: زحمات جمعیت هلال احمر در زمان کرونا مورد غفلت واقع شده است و باید در این زمینه برنامه ریزی شده و خدمات ویژه ای به این افراد ارائه شود.

لازم به ذکر است در پایان دبیران کانون ها و رابطین خبری اعضای جوانان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کرده و از ۲ زوج هلال احمری تجلیل به عمل آمد

 

 

 

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور: اعضای جوان رتبه بندی می شوند