مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل: آغاز طرح امداد و نجات تابستانی با مشارکت ۴۰۰ نفر نجاتگر و پرسنل مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز طرح امداد و نجات تابستانی با مشارکت ۴۰۰ نفر نجاتگر و پرسنل جمعیت استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، عزت اله […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:
آغاز طرح امداد و نجات تابستانی با مشارکت ۴۰۰ نفر نجاتگر و پرسنل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز طرح امداد و نجات تابستانی با مشارکت ۴۰۰ نفر نجاتگر و پرسنل جمعیت استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، عزت اله ضربی صبح ۵ تیر با اعلام این خبر افزود: در طرح تابستانی ۱۷ پایگاه امداد و نجات جاده ای در سطح استان اردبیل فعال خواهند بود که از ۲ تیر تا ۸ شهریور با ۱۳ پایگاه ثابت و ۴ پایگاه موقت در محورهای مواصلاتی و جاده های استان به هموطنان خدمات ارائه خواهند کرد.
وی با اشاره به امکانات به کار گرفته شده اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با ۴۵ دستگاه خودرو در تابستان مشارکت خواهند داشت که شامل ۱۸دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودروی ست نجات و ۱۵دستگاه خودروی پشتیبان می باشد.
این مسئول اضافه کرد: سامانه ندای امداد جمعیت هلال احمر با شماره ۱۱۲ مثل همیشه در آمادگی کامل به سر برده و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان (EOC) جهت کنترل و هماهنگی حوادث با تعامل بین سازمانی با مراکز کنترل حوادث ارگان های مرتبط آماده باش بوده و به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.
ضربی افزود: تیم واکنش سریع و آنست جمعیت هلال احمر استان نیز در طول تابستان آماده باش خواهند بود.