رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با توجه به هم سلیقه بودن سه قوا دوره حاضر را بهترین زمان برای جراحی اقتصادی از نظر سیاسی دانست. به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اردبیل، ولی اسماعیلی در نشست با فعالان اقتصادی استان اردبیل در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی گفت: از […]

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با توجه به هم سلیقه بودن سه قوا دوره حاضر را بهترین زمان برای جراحی اقتصادی از نظر سیاسی دانست.

به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اردبیل، ولی اسماعیلی در نشست با فعالان اقتصادی استان اردبیل در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی گفت: از نظر سیاسی و با توجه به هم سلیقه بودن قوای مجریه، مقننه و قضاییه در بهترین زمان برای جراحی اقتصادی قرار داریم.
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: جراحی اقتصادی در هرصورت هزینه بر است و هزینه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خواهد داشت اما نکته قابل توجه این است که بالاخره باید این طرح اجرا می‌شد.
وی تاکید کرد: این یک قدم از هشت قدم اساسی در جراحی اقتصادی است و ما باید با حمایت همه دستگاه‌ها و مردم همه راه را در این مسیر برویم تا به سمت توسعه متوازن و برقراری عدالت حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور از تبعیض و توسعه نامتوازن در عذاب است و مهاجرت به مراکز استان و کلان شهرها در نتیجه این توسعه نامتوازن اتفاق می‌افتد که حاشیه نشینی و آسییب‌های اجتماعی را در پی دارد.
اسماعیلی در مورد افزایش هزینه‌های تولیدکنندگان با افزایش دستمزد کارگران گفت: وظیفه ما در مجلس و دولت این است که امنیت اقتصادی، سیاسی سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم، در موضوع افزایش هزینه‌ها برای تولیدکنندگان هم دولت را اجبار خواهیم کرد که مشوق‌هایی را به این بخش اختصاص دهد.