در سی و سومین جشنواره ملی امتنان انجام شد: تقدیر رئیس جمهور از شرکت طنین پیک سبلان به عنوان واحد نمونه ملی سال ۱۴۰۰ سی و سومین جشنواره ملی امتنان که با حضور رئیس جمهور برگزار شدبا تقدیر از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه ملی در سال ۱۴۰۰ به پایان رسید. به گزارش […]

در سی و سومین جشنواره ملی امتنان انجام شد:
تقدیر رئیس جمهور از شرکت طنین پیک سبلان به عنوان واحد نمونه ملی سال ۱۴۰۰

سی و سومین جشنواره ملی امتنان که با حضور رئیس جمهور برگزار شدبا تقدیر از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه ملی در سال ۱۴۰۰ به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، در این مراسم که با آغاز هفته کارگر همراه بود از شرکت طنین پیک سبلان به عنوان واحد نمونه ملی تقدیر شد.
در متن لوح اهدا شده رئیس جمهوری آمده است؛
به پاس سپاس تلاش جنابعالی در بهره گیری از استعداد و توانمندی ها و احساس مسئولیت در بهبود فرآیندهای تولید و افزایش بهره وری، در سالی که از سوی رهبر معظم رهبری (مدظله) مزین به عنوان سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است، لوح تقدیر سی و سومین جشنواره ملی کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه ملی در سال ۱۴۰۰ به شما تقدیم می شود.
امید است با تلاش و انگیزه ای دو چندان، از دانش و تجربه ارزشمند خود در ارتقای سطح کیفی کار و بنگاه های تولیدی بهره گرفته و در ترسیم آینده ای بهتر برای جامعه ایرانی و ساخت تمدن نوین اسلامی، سربلند و موفق باشید.
این مراسم عصر روز سه شنبه ششم اردیبهشت ماه با حضور رئیس جمهوری، وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت و مسئولان انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی کارگران و جمعی از واحدهای نمونه ملی، کارگران و گروه های کار برتر کشور برگزار شد.
شرکت طنین پیک سبلان با مدیرعاملی صفا سراج مهدی زاده در شهرک صنعتی اردبیل۲ قرار دارد که عمده تولیدات این واحد تولیدی، انواع توپ های ورزشی است.