اجرای چهار پروژه گردشگری در شهرستان نیر سرپرست فرمانداری نیر از اجرای چهار پروژه گردشگری با سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرستان نیر خبرداد. شهرام محمدی اظهارکرد: این پروژه‌ها شامل هتل سه‌ ستاره در روستای کورعباسلو است که ۲۰۰ میلیارد ریال در آن سرمایه‌گذاری شده و ۳۵ میلیارد ریال نیز تسهیلات برای […]

اجرای چهار پروژه گردشگری در شهرستان نیر

سرپرست فرمانداری نیر از اجرای چهار پروژه گردشگری با سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرستان نیر خبرداد.

شهرام محمدی اظهارکرد: این پروژه‌ها شامل هتل سه‌ ستاره در روستای کورعباسلو است که ۲۰۰ میلیارد ریال در آن سرمایه‌گذاری شده و ۳۵ میلیارد ریال نیز تسهیلات برای اجرای آن در یک هزار و ۶۱۸ مترمربع مساحت ارائه شده که در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
او دیگر طرح اجرایی با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی را مهمان‌پذیر تبدیلی در روبروی موزه نیر ذکر کرد و افزود: برای این طرح نیز ۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و در بیش از یک هزار و ۲۱۵ مترمربع مساحت شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

محمدی گفت: اجرای محوطه گردشگری در روستای کورعباسلو در مساحت یک هزار و ۲۶۶ مترمربع نیز دیگر پروژه‌ای است که با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در حال اجرا بوده و در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: ایجاد مجتمع گردشگری در منطقه نمونه گردشگری قینرجه نیز با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریالی در حال اجرا بوده که این طرح در هفت هزار و ۵۵۰ مترمربع اجرا خواهد شد که در حال حاضر با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.