مراسم تجلیل از خبرنگاران در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل برگزار شد مراسم تجلیل از خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگار با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور مدیر منطقه، رئیس روابط عمومی و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل برگزار شد. به نقل از […]

مراسم تجلیل از خبرنگاران در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل برگزار شد

روز خبرنگار7مراسم تجلیل از خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگار با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور مدیر منطقه، رئیس روابط عمومی و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر منطقه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبر و خبر نگاری یک مقوله مهم، استراتژیک و راهبردی است که صداقت، دانش، شجاعت و کار آمدی در بیان و پیگیری خبر از مهمترین رسالت های اصلی خبر نگاران است.

مدنی افزود: خبرنگاری شغل مقدسی است که قلم او به عنوان یک سلاح در مدیریت افکار عمومی محسوب می شود.

وی روز خبر نگار را فرصت مغتنمی برای گرامیداشت مقام شامخ هنرمندان فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی بر جامعه تلاش میکنند یاد نمود و در ادامه بیان کرد: رسانه های جمعی یکی از منابع قدرت به شمار می روند که در راستای نوآوری و ارائه راهکارهای مناسب پیشرفت و آبادانی تلاش می کنند.

در پایان مدیر منطقه ضمن تشریح عملکرد و رسالت اصلی شرکت در بحث سوخت رسانی با اهدای لوح تقدیر از فعالیت، اطلاع رسانی و انعکاس بموقع و دقیق اخبار شرکت، از کلیه اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر تقدیر و تشکر کردند.