مدیرکل استاندارد استان اردبیل اعلام کرد: در اجرای طرح عیدانه از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ماه امسال، ۲۱۷ مورد نظارت و ارزیابی استاندارد از مراکز عرضه کالا و خدمات در استان اردبیل انجام شد.

تایماز نیوز / حسن‌علی حسین پوردر مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این نظارت‌ها شامل ارزیابی استاندارد فعالیت در ۶۶ مرکز فروش مواد غذایی، ۶۸ واحد رستوران و قهوه خانه، ۴۷ مرکز عرضه شیرینی و خشکبار، هشت میدان میوه و تره بار، ۱۲ واحد هتل آپارتمان، یک مجتمع پذیرایی بین راهی، هشت واحد هتل، پنج واحد قالیشویی، یک پایانه فرودگاهی و یک پایانه اتوبوسرانی بوده است.

وی هدف از اجرای این طرح را صیانت از حقوق مصرف کنندگان در راستای بهره‌مندی از خدمات مطلوب و استاندارد عنوان کرد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل اضافه کرد: درگاه الکترونیکی مردم‌دار به نشانیhttps://۱۵۱۷.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف به سازمان استاندارد ارسال کنند.

وی اظهار کرد: شهروندان همچنین می توانند با شماره تلفن ۱۵۱۷ نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را بیان کرده و با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند.