معاون منابع و توسعه نیروی انسانی استاندار اردبیل گفت: ضریب نفوذ متوسط بیمه با وجود ثروت فراوان در کشور در شان و شایسته مردم مملکت نیست.

تایماز نیوز/  کاظم دبیردر مراسم سالگرد تأسیس بیمه دی استان اردبیل با بیان اینکه بیمه زمینه و عرصه خدمت برای ایثارگران را فراهم کرده است، اظهار کرد: ضریب نفوذ متوسط بیمه با وجود ثروت فراوان در کشور در شأن و شایسته مردم مملکت نیست باید تلاش کنیم تا ضریب نفوذ را افزایش دهیم.

وی ضمن انتقاد از وضعیت نامطلوب رفاهی در مملکت افزود: وضعیت رفاه شایسته صاحبان مملکت و مردم نیست در حالی که جمعیت ما یک درصد جمعیت دنیا است وقتی منابع را ارزیابی می‌کنیم در بدبینانه‌ترین ۷ درصد و خوشبینانه‌‌ترین حالت ۹ درصد منابع مربوط ایران است.

معاون منابع و توسعه نیروی انسانی استاندار اردبیل با بیان اینکه در برخی تدابیر شجاعانه باید تغییراتی ایجاد کنیم، ادامه داد: اگر امروزه در دانش هسته‌ای، شرکت‌های دانش‌بنیان حرفی برای گفتن داریم و الان یلی شده‌ایم برای خودمان این پیشرفت‌ها با روحیه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی عجین شده است و باید با برنامه‌ریزی سمت و سوی مناسب برای مردم ایران به ارمغان بیاوریم.

دبیر با بیان اینکه حوزه تورم و اقتصاد کشور ایراد اساسی دارد، گفت: اگر در این حوزه نیز نتوانستیم دستاوردهای خوبی به دست بیاوریم ناشی از مورد کنکاش قرار نگرفتن ۷۰ درصد منابع کشور است وگرنه ظرفیت بالایی برای کسب ثروت و توسعه اقتصاد داریم.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ۱۱ اسفند و روز رأی‌گیری افزود: مردم نقش اساسی در انتخابات دارند و نباید هر شخصی را راهی مجلس کنند و باید با انتخاب درست و دقیق و شجاعانه نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.

معاون منابع و توسعه نیروی انسانی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: متأسفانه فضای انتخاباتی به سمتی رفته که دروغگویی و فرصت‌طلبی موجب به دست آوردن نتیجه مطلوب می‌شود و امروزه پول مبنای گرفتن رأی شده است که بزرگترین و اساسی‌ترین ایراد انتخابات است که باید با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم فضا را به سمت جایی ببریم که افراد شایسته را انتخاب کنیم و مطالبه گری پیشرفت جامعه باید امروزه در رأس امور جوانان باشد.

دبیر همچنین با اشاره به وظایف خطیر بیمه در خدمت رسانی به جامعه ایثارگران و جانبازان افزود: در تلاش هستیم تا سطح درآمد و سطح رفاه به سمتی باشد که بحث بیمه به عنوان تزئین نباشد و در سبد مصرفی ما نقش اساسی را ایفا کند