مردم برای تعیین سرنوشت خود در توسعه، پیشرفت، اشتغال و رونق معیشت به چهره‌های شاخص و صادق اعتماد می‌کنند.

 

تایماز نیوز| در حالی که مردم خود را برای حضور در پای صندوق‌های رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده می‌کنند ، بررسی های میدانی و عملياتي نشان می‌دهد استقبال از چهره‌های شاخص و صادق ادوار گذشته مجلس که بهارستان نیز خاطره نیکی از حضور آنان در دوره‌های مختلف دارد، رو به افزایش است.

حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین گرچه نمایندگان فراوانی را در ۱۱ دوره مجلس به خود دیده اما صندلی های سبز بهارستان در دور چهارم و هفتم در بطن خود نماینده‌ای صریح‌اللهجه، شجاع و بدون لکنت و کار بلد اقتصاددان  داشت که دلگرمی بزرگی برای این حوزه انتخابیه بود.

دکتر حسن نوعی‌اقدم چهره صادق مجلس چهارم و هفتم با حضور در هيئت رئیسه مجلس اردبیل را به جایگاه اصلی خود در توسعه رسانده و خود بانی بسیاری از پروژه‌هایی بود که امروز با گذشت قریب دو دهه تاثیر مثبت این پروژه‌ها را در پیشرفت اردبیل شاهدیم.

چهره جسور، مسلط، دانشگاهی و علمی و مهمتر از آن روحیه مطالبه‌گری دکتر نوعی‌اقدم سبب شده بود تا مردم اردبيل با اعتماد چندین باره وی را راهی بهارستان کنند و کفه ترازوی انتخابات به نفع این کاندیدای اصلح همواره سنگینی می‌کرد.

اگر متاسفانه امروز اردبیل از عدم تفوق و همگرایی نمایندگان رنج می‌برد اما در ادوار گذشته دکتر نوعی‌اقدم بانی و بسترساز مجمع نمایندگان بود که توانسته بود حلقه وصل و همدلی نمایندگان ۵ حوزه انتخابيه استان اردبیل باشد که هر کدام سهمی در رشد و توسعه استان داشتند‌.

اینکه دکتر حسن نوعی‌اقدم در بیان شفاف مطالبات مردم حوزه انتخابیه اردبیل در مجلس لکنتی نداشت همه به سبب آزاداندیشی وی در احقاق حق مردمی بود که به وی اعتماد کرده و نماینده‌ ای از دل مردم، با مردم و برای مردم را راهی بهارستان کرده بودند‌.

عدم ثمردهی ایجاد منطقه آزاد، معطل ماندن ابرپروژه راه آهن و چهارخطه سرچم، تعطیلی کارخانه‌های مادر به ویژه پتروشیمی و حقابه استان رود ارس و قزل اوزن ، دانشگاه صنعتی و … تنها با حضور دوباره حسن نوعی‌اقدم در بهارستان به ثمر خواهد نشست چرا که این پروژه‌های فرسوده و اعتباربر شجاعتی از جنس مجلس هفتم و چهارم را می‌طلبد.

اعتماد مردم در مجلس دوازدهم به مهره تاثیرگذار ادوار مجلس دکتر حسن نوعی‌ اقدم نشان خواهد داد تا مردم طالب صدق، صحت عمل، شفافیت در کردار و گفتار و … هستند چرا که اردبیل دیگر بیش از این جای آزمون و خطای ناآزموده ها نیست و قافله توسعه اردبیل نباید از سایر استان‌ها عقب بماند.