در این دیدار که در محل مدیریت شعب استان ترتیب یافت، دو طرف ضمن تاکید بر گسترش همکاری های فی مابین، پرداخت تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون برای تکمیل و توسعه زنجیره تولید و صادرات گوشت مرغ، ارائه خدمات نوین و غیر حضوری و نیز انتقال منابع مالی و امورات بانکی شرکت تعاونی بزرگ حاج نوری را مورد بحث و گفت و گو قرار دادند.

تایماز نیوز| مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گفت: این بانک مشارکت فعال و نقش تاثیرگذار در توسعه اقتصادی استان و حمایت از بخش تولید و اشتغال دارد و به همراهی و همکاری مشتریان ارزشمند و مجموعه های بزرگ تولیدی و سرمایه گذاری استان افتخار می کند.
او با اشاره به پرداخت تسهیلات ارزان از محل منابع داخلی و تبصره ای به حوزه تعاون و مشارکت در اجرا و تکمیل طرح های متعدد در بخش های گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن و ورزش، درمان و امور پزشکی و… اظهار کرد: بانک توسعه تعاون استان از جامع ترین قراردادهای عاملیت پرداخت تسهیلات برخوردار است.
حاج قدرت حاج نوری هم در این دیدار با ابراز خشنودی از همکاری ها، بر توسعه آن تاکید کرد و گفت: توسعه و تکمیل زنجیره بزرگ تولید و صادرات مرغ استان اردبیل را آغاز کرده ایم.
گفتنی است صنعت مرغ حاج نوری با ۲۰ فارم مرغداری، سالانه ۳۰۰۰تن گوشت مرغ، ۲۲۰میلیون جوجه یک روزه، ۱۲۰میلیون قطعه مرغ گوشتی تولید می کند.