سرقت در تهران، كشف در كاشمر

  پرینت
سرقت در تهران، كشف در كاشمر
شناسه خبر : 14284 | تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۹ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از كشف 14 دستگاه موتورسيكلت سرقتی خبر داد و گفت: موتورسيكلت‌های مکشوفه در تهران سرقت و در كاشمر كشف شدند.

تایماز نیوز| فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر درگفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ترشیز خوان؛ از كشف ۱۴ دستگاه موتورسيكلت سرقتي خبر داد و گفت: موتورسيكلت‌های مکشوفه در تهران سرقت و در كاشمر كشف شدند.

سرهنگ حسن مشهدي افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسيكلت در استان تهران و اطلاع كارآگاهان پليس آگاهي از این که متهم موتورسیکلت های سرقتی را به شهرستان كاشمر منتقل کرده و به چند مالخر جهت فروش تحويل داده شده اند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وي تصریح كرد: کارآگاهان پليس آگاهي كاشمر با اشراف اطلاعاتی ۱۰ مالخر را در اين زمینه شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي آن ها را دستگير و در ادامه در بازرسی از انبارهاي متهمان تعداد ۱۴ دستگاه موتورسيكلت آپاچي، پالس و ان اس را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر در پایان ضمن اشاره به این که مالخران دستگیرشده به مراجع قضائی معرفی شدند، توصيه كرد: شهروندان هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ در ميان بگذارند و پليس را در تامين امنيت جامعه ياري كنند.تلفن ۱۹۷ آماده دریافت انتقادات بیشنهادات و شکایت شهروندان از عملکرد پلیس می باشد

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

برچسب ها
اخبار مشابه
طی بیانیه رسمی دبیرخانه رویداد ملی عکس لاهیجان منتخبین این رویداد مشخص شدند
سفره رنگین این روزهای طبیعت را با طبیعت‌گردی غیر مسوولانه لگدمال نکنید+فیلم
ثبت جلوه های زیبایی از جولان حیات وحش در یکی از زیستگاه های استان گیلان + فیلم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.