در سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، امیرمحمد قاسمی نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بعنوان مداح ملی دانشجویی کشور معرفی شد.

 

تایماز نیوز| وی از دیار دارالارشاد اردبیل و به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه تبریز در این جشنواره حضور یافته بود.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره، نفرات برگزیده دانشگاه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت، پیام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان، علوم و معارف قرآن کریم، فنی و حرفه‌ای و جامع علمی کاربردی بودند.

بزرگترین رویداد فرهنگی دانشگاهیان (دانشجویان) طی روزهای ۱۵ تا ۱۹ مردادماه به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش، معاون وزیر علوم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های کل کشور لوح این مداح ملی را در تالار وحدت شهرداری ارومیه در جمع دانشگاهیان، مسئولان کشوری و لشکری اهداء کردند.

گفتنی‌ است قاسمی در اختتامیه این جشواره به مداحی پرداخت و در حاشیه این مراسم بنا به پیشنهاد صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی، شعری را که در تیرماه امسال در محکومیت هتک حرمت قرآن در حرم رضوی خوانده بود را بازخوانی کرد.

پیش از این، امیرمحمد قاسمی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ رتبه اول رشته مداحی دانشجویان کشور را در لرستان کسب نموده بود.