«محمود صارمی» خبرنگار شجاع و وظیفه شناس لرستانی بود که در هفدهم مرداد سال ۱۳۷۷ در کشور افغانستان توسط گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید. 

تایماز نیوز به نقل از پایگاه خبری گیل فام /«محمود صارمی» خبرنگار شجاع و وظیفه شناس لرستانی بود که در هفدهم مرداد سال ۱۳۷۷ در کشور افغانستان توسط گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید

شهادت زیباترین واژه ایست که بهشت را بهشت می‌کند و شهید با انتخاب مسیری الهی سبکبار کوله بار رستگاری خویش را پیش می‌برد چرا که روح بزرگش در قفس دنیا نمی‌گنجد و غم ها و رنجهای دنیا را بردوش می‌کشد که انسانیت تا انتهای تاریخ زنده و قامتش در زیر رنج‌ها و غم ها خمیده می‌شود تا فردای موعود راست قامتان جاودانه باشند

شهدا چنان راه‌هشان را زیبا می‌پیمایند که خدا هم عاشق آنها می‌شود چنان جان می‌سپارند که خدا خودش خون بهایشان می‌شود. در این میان شهدای خبرنگار که برای ثبت لحظات تقابل حق و باطل، برای ثبت لحظات ناب ایثار و گذشت هابیلیان در مقابل زور گویی قابیل صفتان سینه خود سپر تیر بلا قرار دادند جایگاه ویژه ای دارند. همان ها که مصداق بارز آیه شریفه«إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ ۚ يُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ فَيَقتُلونَ وَيُقتَلونَ ۖ وَعدًا عَلَيهِ حَقًّا فِي التَّوراةِ وَالإِنجيلِ وَالقُرآنِ ۚ وَمَن أَوفىٰ بِعَهدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاستَبشِروا بِبَيعِكُمُ الَّذي بايَعتُم بِهِ ۚ وَذٰلِكَ هُوَ الفَوزُ العَظيمُ» هستند.

خداوند از مؤمنان، جانها و اموالشان را خریداری کرده، که بهشت برای آنان باشد. در راه خدا پیکار می‌کنند. می‌کشند و کشته می‌شوند. این وعده حقّی است بر او، که در تورات و انجیل و قرآن ذکر فرموده است و چه کسی از خدا به عهدش وفادارتر است. اکنون بشارت باد بر شما، به داد و ستدی که با خدا کرده‌اید؛ و این است آن پیروزی بزرگ!آری پاداش الهی ی در برابر مجاهدت خدا بهشت است.

آری در امر شهادت