اولین یادواره شهدای منتسب به اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در سالن اجتماعات برگزار و از یادمان شهدای این اداره کل رونمایی شد.

به گزارش تایماز نیوز ، داریوش سرخانی مقدم مدیر کل امور مالیاتی اردبیل هدف از برگزاری یادواره شهدای اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل را ، زنده نگهداشتن نام و یاد شهیدان دانست و گفت :شهیدان  به خاطر وطن و در راه امنیت، آزادی و استقلال کشور، جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا شجاعت ، شهامت و ایستادگی معنا پیدا کند. آنان با تأسی از امام حسین (ع) پاسداری از خاک و وطن را برای ما معنی کردند.ما وامدار شهدا هستیم و باید ادامه دهنده را آنان باشیم.

مدیر کل امور مالیاتی با اشاره به اینکه تعداد ۱۷۳ ایثارگر در اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل مشغول به کار هستند، افزود: سازمان امور مالیاتی تنها یک سازمان اقتصادی نیست بلکه یک سازمان ارزشی و مکتبی است. وی افزود: نزدیک به ۵۰ درصد از منابع مالی دولت توسط سازمان امور مالیاتی کشور تامین می شود و خانواده ایثارگران نقش ارزنده ای در این امر دارند.

سرخانی مقدم گفت: تکریم شهدا و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنها موجب‌ ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل تاکید کرد: سرلوحه تمامی ارکان ادارات امور مالیاتی، حمایت از مردم و مردمداری است و تسریع در پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع و مؤدیان گرامی از برنامه های اصلی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل است.

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون ملیاتهای مستقیم، ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ می باشد.

در پایان این مراسم از  خانواده های شهدای گرانقدر منتسب به اداره کل تجلیل شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل