مديركل كميته امداد استان اردبيل همزمان با ولادت با سعادت حضرت علي(ع) و روز پدر، در ديدار با يعقوب عباسي، كارآفرين اردبيلي كه از ۱۲۰ يتيم حمايت مي‌كند، گفت: اين حامي ماهانه ۶۰ ميليون تومان به حساب فرزندان معنوي خود واريز مي‌كند.

به گزارش تایماز نیوز، عليرضا حسين‌نژاد با اشاره به اينكه حامیان طرح اکرام با پیروی از سیره‌ ائمه‌ اطهار(ع) همواره با آغوشی باز از ایتام و خانواده‌های آنها حمایت می‌کنند تا همواره کانون خانواده مستحکم‌تر شده و تکیه‌گاه محکمی برای ایتام باشند، بيان كرد: همواره کمیته‌ امداد تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از فروپاشی آن را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار داده که با اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در صدد برطرف ساختن بخشی از مشکلات و نیازهای اساسی فرزندان ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت حمايت این نهاد است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۸۴۶ یتیم زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، افزود: ۵۷۳۴ فرزند محسنين نيز از حمايت‌هاي اين نهاد بهره‌مند هستند تا با ياري حاميان بتوانيم آينده‌اي درخشان را براي آنها رقم بزنيم.

حسين‌نژاد با اعلام اینکه حامیان بیش از ۳۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی در ۱۰ ماهه سال‌جاري به ایتام تحت کفالت خود كمك کرده‌اند، بيان كرد: بیش از ۲۳ میلیارد تومان از این حمایت‌ها بصورت نقدی و نزدیک به ۷ میلیارد تومان نیز بصورت کالا بوده است.

مديركل كميته امداد استان اردبيل در این دیدار با ابراز خرسندی از استقبال مناسب حامیان از طرح اکرام ایتام، گفت: بیش از ۱۸ هزار حامی فعال بصورت مستمر از ایتام تحت تکفل خود در بخش‌های مختلف حمایت می‌کنند.

وی با قدردانی از مساعدت‌های خیران و حامیان طرح اکرام، تصریح کرد: آنچه مسلم است، این است که کمیته‌ امداد به عنوان نهاد حمایتی به تنهایی قادر به تأمین تمامی نیازهای خانواده‌های نیازمند نیست و لازم است تا مردم خیر و نیکوکار استان همسو با کمیته‌ امداد در راستای دستگیری از نیازمندان همواره یاریگر این نهاد باشند.

انتهاي پيام

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد اردبیل