رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با همکاری شهرداری، بازارچه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

عباس نوظهور در آستانه هفته بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تایماز نیوز اظهار کرد: در این بازارچه محصولات متنوع فعالان و تولیدکنندگان در حوزه اقتصاد مقاومتی در معرض فروش گذاشته می‌شود تا امکان عرضه آن به شکل بومی و استانی فراهم آید.

وی تصریح کرد: در گرامیداشت هفته بسیج ۲۰۰ گروه جهادی با حضور در مناطق محروم و روستایی در حوزه‌های بهداشت و درمان و امر سازندگی کمک‌کار روستاییان خواهند بود.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در اردبیل و مشگین‌شهر خبر داد و گفت: ۲۷ آذرماه در اردبیل و ۲۹ آذرماه در مشگین‌شهر این رزمایش برگزار خواهد شد.

نوظهور به واکسیناسیون دام عشایر و روستاییان برای مقابله با بیماری‌های مشترک دام و انسان اشاره کرد و افزود: یک میلیون دز واکسن در این مناطق توزیع شده و عملیات واکسیناسیون با همراهی ۳۵ اکیپ به انجام می‌رسد.

وی از احداث ۲۰۰ واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن خبر داد و خاطرنشان کرد: با اولویت محلات محروم در اردبیل به ویژه میراشرف، احداث این واحدها با همکاری بسیج سازندگی انجام خواهد شد.

نوظهور به تنوع برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: ۲۷ واحد مسکن و آبرسانی به ۷۲ روستا به همت جهادگران بسیجی در گرامیداشت هفته بسیج به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: تمام تلاش بسیج سازندگی بر این است تا در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی بی‌منتی را انجام دهد که در بحث اشتغال نیز با صدور مجوزهای کسب و کار خانگی فرصت اشتغال برای صدها نفر پیش‌بینی شده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل فعالیت بیش از ۲ هزار گروه جهادی را در عرصه‌های مختلف یادآور شد و بیان کرد: این گروه‌های جهادی که به عنوان پیشران و پیشتاز عمل می‌کنند، همسو با دستگاه‌های اجرایی سعی بر ارائه خدمات بی‌منت به مردم دارند تا با همراهی آنها محرومیت‌زدایی واقعی را در مناطق مختلف استان شاهد باشیم.