اردبیل-مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمن از طریق ابزارهای نوین به دنبال استحاله فرهنگ دینی جامعه و ترویج سبک زندگی غربی است که باید جهاد تبیین در این راستا اولویت باشد.

ستاره رادفرد در گفت‌وگو با تایماز نیوز، با تبیین رویکردهای این اداره کل در زمینه فرهنگی اظهار کرد: اولویت اول در مسائل فرهنگی «جهاد تبیین» در حوزه خانواده، بانوان و سبک زندگی اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق ابزارهای نوین رسانه‌ای و هنری به دنبال استحاله فرهنگ دینی بانوان جامعه و ترویج سبک زندگی غربی است، گفت: در این فضای غبار آلود وظیفه بانوان جامعه در جهاد تبیین با موضوع خانواده، سبک زندگی و جایگاه زن در اسلام مضاعف است.

مشاور امور بانوان تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: یکی از راه‌های ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی مقایسه تطبیقی دستاوردهای فرهنگی حاکمیت سکولار دنیای استکبار و حکومت‌های دست‌نشانده آنها در منطقه در حوزه زنان و نگاه بلند فرهنگ ایرانی اسلامی در ابعاد مختلف است.

رادفرد یکی از ضعف‌های بزرگ نهادهای فرهنگی را عدم هدفگذاری دقیق برای قشر خاکستری به لحاظ فرهنگی دانست و افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تلاش دارد با همت خود بانوان به این امر مهم دست یابد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم دشمن ایجاد یاس در بین آحاد جامعه است که بانوان جامعه می‌توانند با فعالیت و حضور اثرگذار فرهنگی در ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه موثر باشند.

پژوهشگر علوم اجتماعی مردمی سازی واقعی فعالیت‌های فرهنگی را وجهه همت سازمان تبلیغات عنوان کرد و گفت: در کنار شبکه عظیم فرهنگی و دینی مردمی مرتبط با سازمان تبلیغات از جمله هیات مذهبی بانوان و کانون‌های فرهنگی تبلیغی و موسسات قرآنی، کنشگران اثرگذار در جامعه و همچنین فعالان مستقل در متن جامعه به عنوان نقاط هدف فعالیت در راستای تحقق تبلیغ حداکثری مخاطبین در جهاد تبیین قرار دارند.