مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت : تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران در حقیقت پاسداشت ارزشها ، شرافتها و خوبیهاست .

 

 

به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل حجت الاسلام اکبر اکبری که در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس سخن می گفت با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس « ما مقاوم هستیم » افزود : هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش ها، مجاهدت ها و از خودگذشتگی ها در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی است .
وی بیان داشت : پیشرفت کنونی کشور حاصل از خود گذشتگی ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام می باشد و با برگزاری هرچه با شکوهتر آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، رشادت های این عزیزان برای نسل جوان می بایست به بهترین نحو ممکن تبیین شود .
وی از مدیران دستگاههای اجرایی خواست ، شرایطی را فراهم بیاورند که از ایثارگران در این هفته به نحو احسن تجلیل شود چرا که رزمندگان زیاده خواه نیستند ولی نباید به باد فراموشی سپرده شوند .

لازم به توضیح است که تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ ، دیدار از خانواده معظم شهداء و ایثارگران ، غیار روبی مزار شهدا و ایجاد غرفه در نمایشگاه هفته دفاع مقدس از جمله برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان در هفته دفاع مقدس می باشد .