‍ به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل،  پنجشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۱ آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان کشوری بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد، با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، در سالن آمفی تئاتر شهیدان نوعی‌اقدم دانشگاه برگزار شد. در این مراسم دکتر مهدی رهبر، معاون […]

علوم پزشکی

 

به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل،  پنجشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۱ آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان کشوری بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد، با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، در سالن آمفی تئاتر شهیدان نوعی‌اقدم دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر مهدی رهبر، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد از بین ۶۴ دانشگاه و دانشکده، موفق به کسب رتبه دوم شد.

وی گفت: ۱۱ رتبه در بخش آوایی، ۱۷ رتبه در بخش معارفی، ۵ رتبه در بخش فناوری، ۶ رتبه در بخش هنری، ۴ رتبه در بخش ادبی و یک رتبه در بخش پژوهشی، حاصل تلاش جامعه قرآنی دانشگاه در جشنواره قرآنی هدهد بوده است که در مجموع ۴۴ رتبه اول تا پنجم و ۲۹ رتبه اول تا سوم توسط دانشگاه در این جشنواره کسب شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: این موفقیت را مدیون تلاش تمامی فعالان و چهره‌های قرآنی دانشگاه هستیم و همچنین از مسئولان سابق معاونت فرهنگی و دانشجویی که در این موفقیت‌ها نقش داشتند، قدردانی می‌کنم.

دکتر رهبر تصریح کرد: تا به امروز دو جلسه شورای قرآن و عترت دانشگاه تشکیل شده است و یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها، ایجاد اداره قرآن و عترت برای دانشگاه است که این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های آینده معاونت در بحث قرآنی، ورود به بحث آموزش و برنامه‌ریزی برای آموزش هدفمند است تا استعدادها شناسایی شده و در جشنواره آینده نیز با قدرت حضور پیدا کنیم.