مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: احداث دو پست برق در شهرک صنعتی اردبیل۲ و ناحیه صنعتی پارس آباد در دستور کار این شرکت قرار گرفته تا با اجرای این پست ها، برق پایدار سرمایه گذاران آتی فراهم شود.

شهرک صنعتی محمد اهلی مدیر شهرک

 

به گزارش تایماز نیوز  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به طرح های توسعه ای شهرک صنعتی اردبیل۲ و عدم جوابگویی پست ۲۳۰ کیلوولت فعلی برای تامین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث پست جدید در این شهرک صنعتی یکی از درخواست های این شرکت در جریان سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل بود.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در این سفر، احداث دو پست برق در شهرک صنعتی اردبیل۲ و ناحیه صنعتی پارس آباد مورد تصویب نهایی قرار گرفت که احداث این پست های برق طی تفاهمی با شرکت برق منطقه ای آذربایجان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، استانداری اردبیل و شرکت شهرک های صنعتی و با پرداخت قدر السهم هریک از طرف های تفاهم اجرایی می شود.
اهلی افزود: خوشبختانه با تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰، خرید بخشی از تجهیزات و راه دسترسی پست برق ۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی اردبیل(۲) اجرایی و عملیاتی شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اجرای این پروژه تاثیرگذار را بسیار مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت ها یکی از اصلی ترین وظایف و اولویت های این شرکت است تا با اجرای آن، بستر مناسبی برای حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی فراهم شود.