شهردار اردبیل از تحویل نخستین مرحله حواله اتوبوس های درون شهری توسط وزیر کشور به کلانشهر اردبیل، در راستای کاهش آلودگی هوا و بهبود کیفیت ارائه خدمات به شهروندان خبر داد

 

 

به گزارش تایماز نیوز به نقل از  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل؛ محمود صفری از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری به منظور تقویت بنیه مدیریت شهری و کاهش آلودگی هوا، توسعه حمل و نقل عمومی و روانی ترافیک، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، و بهبود کیفیت ارائه خدمات و ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.

شهردار با اشاره به اینکه اردبیل یکی از کلانشهرهای کشور است، بیان کرد: با تلاش و پیگیری شهرداری و کمک مسئولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امروز در تاریخ ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱ در مرحله نخست حواله ۸ دستگاه اتوبوس درون شهری جدید توسط وزارت کشور به شهرداری اردبیل نیز واگذار می شود.

صفری تصریح کرد: در حال حاضر ناوگان حمل و نقل شهری از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، لذا با نوسازی اتوبوس های شهری تمامی مشکلات ظاهری و فنی اتوبوس ها خصوصا مشکلات گرمایشی و رفاهی رفع خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود اشاره کرد: بهسازی اتوبوس های درون شهری موجب فرهنگسازی و تشویق شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و نهایتا کاهش ترافیک و رفع معضلات مربوط به آن می شود.

 

 

 

 

تحویل حواله اتوبوس های درون شهری توسط وزیر کشور به کلانشهر اردبیل