طی مراسمی با حضور مسئولان قضایی استان اکبر نوری به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان پارس آباد معرفی شد

 

 

 

به تایماز نیوز به نقل از گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در این مراسم با تشریح اهمیت وظایف و رسالت های مسئول در نظام اسلامی، مهمترین ویژگی و شاخصه یک مسئول خدمتگزار را پاسخگو بودن و خدمت بدون منت به مردم عنوان نمود و افزود: مسئولیت یک امانت است و امانتدار باید با دقت تمام وقت و فرصت خود در دوران تصدی مسئولیت را صرف حل و فصل مشکلات مردم نماید و از دادن وعده های دروغ و غیر قابل اجرا پرهیز کند.
وی در ادامه با اشاره به موقعیت کشاورزی و عشایری بودن منطقه، با یاد آوری رشادت ها و مجاهدت های جامعه عشایری در صحنه های مختلف بر لزوم رسیدگی به مشکلات و مسائل آنها در سریعترین زمان ممکن تأکید کرد.
سپس حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو با بیان اینکه دو شرکت عظیم و بزرگ شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و شرکت پارس از بزرگترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی و دامی در سطح کشور است، گفت: باید این پتانسیل منطقه ای با بهرمندی از توان و تخصص بومی بیش از پیش توانمندی خود را نشان دهد، بنابراین ضروری است مسئولین متولی با در نظر گرفتن این مهم در برنامه ریزی های خود ضمن افزایش کارایی این شرکت ها به رونق اقتصادی در سطح استانی و ملی بیش از پیش همت گمارند.
وی در ادامه بار دیگر بر لزوم اجرای قانون حدنگار تأکید کرد و افزود: اجرای قانون حدنگار و کاداستر از بسیاری از اختلافات و دعاوی ملکی پیشگیری کرده و بسیاری از مشکلات مردم حل می شود.
در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات آقای حبیب اشرفی، قاضی اکبر نوری به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان پارس آباد معرفی شد.
همچنین طی حکمی از سوی رئیس محترم قوه قضائیه حبیب اشرفی رئیس سابق دادگستری شهرستان نیز به عنوان مستشار دادگاه تجدید نظر استان منصوب شده است.