مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل: امدادرسانی به ۳۳۹۷ نفر حادثه دیده در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳۳۹۷ نفر حادثه دیده در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ توسط عوامل این جمعیت خبر داد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، عزت اله ضربی […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:
امدادرسانی به ۳۳۹۷ نفر حادثه دیده در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳۳۹۷ نفر حادثه دیده در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ توسط عوامل این جمعیت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، عزت اله ضربی ظهر یکم تیر با اعلام این خبر افزود: ۲۹۴ نفر در حوادث جاده ای، ۲۶۸ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، ۱۵۳۹ نفر در برف و کولاک، ۱۲۶۰ نفر در برنامه های مناسبتی، ۲۳ نفر در کوهستان، ۷ نفر در خدمات حضوری، ۴ نفر در حوادث دریایی و ساحلی و ۲ نفر در حوادث شهری حادثه دیده بودند.
وی با بیان اینکه به ۱۲۶ فقره حادثه امدادرسانی شده است، تصریح کرد: در این حوادث ۲۱۹ نفر مصدوم شده بودند که ۴۳ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی استان انتقال داده شده و ۱۴ نفر هم به صورت سرپایی درمان شده اند.
این مسئول افزود: جمعیت هلال احمر با ۱۴۲۳ نفر/روز نیروی عملیاتی در قالب ۳۶۹ تیم عملیاتی و با به کارگیری ۲۷۵ دستگاه/روز خودروی عملیاتی برای امدادرسانی به این حوادث بسیج شده بودند.